Dingotáp

Címkék: étel gasztro r.gasztro

2010.05.29. 17:00

Sült krumplit készítek, tökmindegy milyen formájú (hasáb, cikk, karika mindegy) csak egyformák legyenek. Amíg sül bő olajban, addig karika hagymát piritok, baconnel (mellékszereplő). És még készítek két-három tükörtojást. Ha minden kész
ezeket egymásra halmozom, kicsit meg is keverem, hogy a tükörtojás nagyjából egyben maradjon. Só, bors, pirospaprika ízlés szerint. Kenyérrel eszem. Ma rádobtam aprókockára vágot hegyespaprikát, meg vecsési csípős savanyúságokat így nagyjából négy darabban (pölö almapaprika), nem kellett volna, majd meghaltam, leizzadtam... Fúhú... O.- Tejet vedeltem, ami segített (ez főleg ecetes csípősőknél), és mivel a kapszaicin (hegyespaprika csípős hatóanyaga) csak alkoholban oldódik, ezért kénytelen voltam kinyitni egy sört és meginni utána... :'(



  (eating dingos - google, nem tudom hanyadik talÁLLAT, érted, talÁLLAT... Höhö.)

A bejegyzés trackback címe:

https://dingo.blog.hu/api/trackback/id/tr222040212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása